زمانى: منتظر ارائه گزارش اردوى امارات از سوى افتخارى هستيم

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: منتظر ارائه گزارش اردوى استقلال در امارات از سوى مدير عامل باشگاه در نشست هيئت مديره هستيم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به حضور كاروان تيم فوتبال استقلال در امارات، شنيده ها حاکی از آن است که در اردوی این تیم اتفاقی برای یکی از مربیان رخ داده و حتى فیلمی از او منتشر شده که بازتاب های زیادی داشته است اما هنوز صحت اين موضوع تاييد نشده و مسئولان باشگاه گزارشى در اين خصوص دريافت نكرده اند.

در همین راستا هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار است از سیدرضا افتخاری که در سفر به امارت آبی پوشان را همراهی کرده در این باره گزارش بگیرد.

حسن زمانی در اين باره به خبرنگار ما گفت: در ابتدا بايد بگويم هنوز از صحت این ماجرا اطمینان پیدا نکردیم و تنها چنين خبرى را شنيده ايم و منتظر جلسه هفته آينده هيئت مديره هستيم تا مدير عامل باشگاه گزارش اين موضوع را به هيئت مديره ارائه دهد.

وى ادامه داد: به اين ترتيب هنوز چیزی اثبات نشده و سرپرست تیم هم آن را تکذیب کرده است اما اگر اين موضوع ثابت شود قطعا با فرد خاطر برخورد خواهيم داشت چرا كه استقلال یک تیم معمولی نیست و ما اجازه نمى دهيم كسى به راحتى براى استقلال حاشيه درست كند.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد: به طور حتم پس از گزارش افتخارى مدير عامل به هيئت مديره مشخص مى شود چنين بحثى اتفاق افتاده است يا خير.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار