رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا: وزیر دادگستری باید استعفا دهد

چاک شومر از وزیر دادگستری دولت ترامپ خواست به‌دلیل پنهان‌کاری درخصوص تماس‌های سال گذشته‌اش با سفیر روسیه در واشنگتن، استعفا دهد.

رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا: وزیر دادگستری باید استعفا دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازخبرگزاری فرانسه، «چاک شومر»، رهبر دموکرات های مجلس سنای آمریکا، امروز (پنج‌شنبه)، استعفای «جف سشنز»، وزیر دادگستری این کشور، را که به پنهانکاری در مورد تماس های سال گذشته‌اش با سفیر روسیه در واشنگتن متهم شده است، خواستار شد.

بر اساس این گزارش، چاک شومر که از دموکرات های بسیار بانفوذ در کنگره آمریکا محسوب می شود، در یک کنفرانس خبری گفت: وزارت دادگستری باید از هر نوع انتقاد و عیبی به دور باشد؛ به نفع کشور است که جف سشنز کناره‌گیری کند.

روزنامه واشنگتن پست پیش‌تر ،در گزارشی با استناد به اظهارات مقامات وزارت دادگستری آمریکا نوشت: سشنز سال گذشته هنگامی که هنوز سناتور بود، دو بار با «سرگئی کیسلیاک»، سفیر روسیه، در آمریکا مذاکره داشته است. 

«نانسی پلوسی»، رهبر دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا، نیز روز چهارشنبه استعفای سشنز را در رابطه با این مسئله خواستار شده بود. 

سشنز هرگونه مذاکره با مقامات روسی را درباره جزییات مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رد کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار