اعتراف دو مقام دیگر نزدیک به ترامپ به ارتباط با روس‌ها

دو مقام دیگر ستاد انتخاباتی ترامپ اعتراف کرده‌اند در جریان رقابت‌های اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا، با سفیر روسیه در واشنگتن تماس داشته‌اند.

اعتراف دو مقام دیگر نزدیک به ترامپ به ارتباط با روس‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، در هفته‌های اخیر، عواقب افشاگری درباره ارتباط اطرافیان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، با «سرگئی کیسلیاک»، سفیر روسیه در این کشور، ابعاد جدیدی پیدا کرده است. دو مقام دیگر ستاد انتخاباتی ترامپ اعتراف کرده‌اند که در جریان رقابت‌های اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا، با کیسلیاک تماس داشته‌اند.

روزنامه یو اس ای تودی روز پنج‌شنبه، نوشت دست کم دو مقام دیگر در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ گفتند با سرگئی کیسلیاک، در کنفرانسی در حاشیه کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در ماه ژوئیه گذشته دیدار و گفتگو کرده اند.

این روزنامه افزود «جی دی گوردون» که مدیر امنیت ملی ستاد انتخاباتی ترامپ بود و «کارتر پیج»، عضو دیگر کمیته مشورتی امنیت ملی ستاد انتخاباتی ترامپ، با سفیر روسیه دیدار کرده‌اند.

این درحالی است که «چاک شومر»، رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا، روز پنج‌شنبه، خواستار استعفای «جف سشنز»، دادستان کل این کشور، شد. گزارش ها نشان می‌دهد سشنز در طول دوره تبلیغات انتخاباتی در آمریکا دو بار با سفیر روسیه در آمریکا، دیدار کرده است؛ ارتباطاتی که منجر به درخواست‌های کنگره درباره شفاف‌سازی این مسئله توسط شومر شده است تا از تحقیقات دستگاه دادگستری آمریکا درباره این مسئله جلوگیری شود. 

همچنین، با افزایش سوء‌ظن‌ها درخصوص ماهیت تماس‌های «مایکل فلین» (مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا) با روسیه، وی بیست و ششم بهمن ماه از مقام خود استعفا کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار