یوهان رویسینک: بازیکنان پاکت بیلیارد نباید به اسنوکر توجه کنند

مدرس بین المللی رشته پاکت بیلیارد گفت: بازیکنان پاکت بیلیارد در بازی خود مقداری به اسنوکر بازان توجه دارند که باید این مشکل برطرف شود.

یوهان رویسینک: بازیکنان پاکت بیلیارد نباید به اسنوکر توجه کنندیوهان رویسینک در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: البته بازیکنان پاکت بیلیارد ایران در هنگام ضربه زدن از نظر فنی کمی ایراد دارند که این مشکل با انجام تمرینات مدون برطرف می شود. سبک بازی بازیکنان پاکت بیلیارد شبیه بازیکنان اسنوکر است که نشان دهنده تمرکز آنها روی نحوه بازی اسنوکربازان است.

وی ادامه داد: برای پیشرفت در رشته پاکت بیلیارد در کنار تمرین مستمر، حضور مربی و برگزاری دوره های مختلف پاکت بیلیارد اهمیت بالایی دارد. همچنین بازیکنان در این رشته بدون توجه به رشته اسنوکر، ‌باید تمرکز خود را معطوف به پاکت بیلیارد کنند تا به سبک شخصی برسند.

رویسینک در پایان گفت : سابقا شناختم از ایران بسیار محدود بود، اما با حضور در ایران نگرش من بسیار تغییر کرد و خیلی خوشحال هستم که در کنار مردم مهمان نواز ایران هستم.چهار بازیکنان نوجوان از استعدادهای بسیار خوبی هستند که در صورت سرمایه گذاری روی آنها،‌ می توان شاهد موفقیت های این نوجوانان در رقابت های جهانی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار