مدائن از لیگ پاکت بیلیارد کنار گذاشته شد

بر اساس تصمیم نهایی هیات رئیسه سازمان لیگ، تیم مدائن تهران به دلیل عدم انجام تعهدات و نقض قوانین از رقابت های لیگ پاکت بیلیارد کنار گذاشته شد.

مدائن از لیگ پاکت بیلیارد کنار گذاشته شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر سازمان لیگ ضمن ارائه توضیح در خصوص کنار گذاشتن تیم مدائن تهران از رقابت های لیگ گفت: تیم مدائن تهران بر اساس قوانین و بخشنامه های موجود می بایست نسبت به واریز هزینه ورودی مسابقات لیگ تا قبل از شروع این رویداد اقدام می نمود که متاسفانه این مهم میسر نگردید و سازمان لیگ طی دو نامه مراتب اعتراض خود را به باشگاه مذکور اعلام کرد که متاسفانه هیچگونه پاسخ مناسبی از سوی مسئولین این باشگاه واصل نشد.

وی ادامه داد:  موضوع شرکت یا عدم شرکت تیم فوق در جلسه هیات رئیسه مطرح شد و اعضا با اکثریت آرا رای به حذف تیم ،بمنظور برقراری نظم و انضباط در رویدادهای لیگ دادند.

ابولسانی در پایان یادآور شد: باشگاه مدائن تهران از زمره باشگاه های خوب کشورمان میباشد که انتظار می رود با سوابق درخشان این باشگاه مسئولین آن به رعایت قوانین و مقررات اهتمام ورزند و در رویدادهای آتی شاهد حضور پررنگ این تیم باشیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار