قانون جدید AFC بخاطر رجب زاده

در پی جنجال سازی های رسانه های عربی درباره شادی پس از گل کاپیتان ذوب آهن در بازی مقابل الاهلی عربستان با استفاده از شعار مذهبی، کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون جدیدی وضع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه الریاض عربستان گزارش داد کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به داوران بازی الاهلی و ذوب آهن  در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد که به خاطر سهل انگاری  آنها یکی از بازیکنان ایرانی لباسی را که شعار مذهبی داشت، پوشیده بود و پس از گلزنی آن را نشان داد در حالی که این برخلاف قوانین فیفا است .بر اساس قانون این اقدام کارت زرد دارد و در صورت تکرار بازیکن باید کارت قرمز دریافت کند.

به همین دلیل AFC به تمام داوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، AFC کاپ و بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 هشدار داد که: لازم است لباس تمام بازیکنان قبل از ورود به زمین بازی بازرسی شود، در غیر این صورت تیم های داوری که در آینده به این قانون بی اعتنایی کنند جریمه خواهند شد.

گفتنی است ،مهدی رجب زاده پس از گلزنی مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان با بالا زدن پیراهن خود، پیراهن زیرین خود را که بر روی آن شعار" زهرا عزت عالم است" نشان داد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار