حریف اماراتی ذوب‌آهن خشم سعودی ها را برانگیخت

در پی پیوستن سرمربی سابق تیم فوتبال النصرعربستان به تیم فوتبال العین امارات ،باشگاه عربستانی بیانیه‌ای تندی علیه اماراتی ها منتشر کرد.

زوران مامیچ، سرمربی سابق تیم النصر عربستان  تنها چهار روز پس از جدایی از این تیم به بهانه مسائل خانوادگی ( بیماری همسرش) به تیم العین امارات، حریف ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا، پیوست. این خبر سران باشگاه النصر عربستان را خشمگین کرد و آنها  در بیانیه‌ تندی همتایان خود در العین را به باد انتقاد گرفتند.

در بیانیه باشگاه النصر عربستان آمده است: مقامات باشگاه العین بارها در رسانه‌ها اعلام کرده بودند که با زوران مامیچ قراردادی امضا نمی کنند و او فقط یکی از گزینه‌ها است و اگر قرار باشد با او قرارداد امضا کنند با النصر تماس خواهند گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز (چهارشنبه) العین به طور رسمی اعلام کرد که با زوران مامیچ قرارداد امضا کرده و ما تا این لحظه هیچ تماس یا نامه‌ای از سوی مدیریت این تیم دریافت نکرده‌ایم. این مسئله باعث می‌شود تا ما در نگرش و صحبت‌های اخیر رئیس باشگاه العین بازنگری کنیم. 

این بیانیه می افزاید: کاری که العین کرد باعث شد ما در میانه فصل دچار سردرگمی بشویم و خسارتی جبران ناپذیر به ما وارد کرد.
ما امروز از شنیدن خبر امضای قرارداد العین با زوران شوکه هستیم  و این موضوع به روابط خوب ما با باشگاه خواهر خوانده خود لطمه وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار