کرمانشاه؛

دومین آزمایشگاه تخصصی معماری کشور در دانشگاه رازی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: بعد از دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه رازی کرمانشاه دارای دومین آزمایشگاه تخصصی معماری سازمانی در کشور است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهریار بهنیا در «همایش خدمات الکترونیک استانی و احصاء پروژه های فناوری اطلاعات با رویکرد مشارکت بخش خصوصی» گفت: بشر در تمام طول تاریخ همواره به دنبال تحول، تغییر و خلاقیت بوده است.

وی بیان کرد: یکی از ارکان اصلی بشر داشتن روحیه تحول خواهی و دگراندیشی بوده که این امر تا به امروز هم ادامه داشته و دارد بحث ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات یا همان  I C T یکی از مهمترین تحولات را برای بشر امروزی پایه ریزی کرده است.

بهنیا تصریح کرد: امروز تمام سطوح زندگی بشر از آموزش گرفته تا اقتصاد و بهداشت، از تفریح و سرگرمی گرفته تا حضور در اجتماعات و ... همگی متاثر از ظهور فناوری اطلاعات شده است.

وی ادامه داد: یکی از تحولاتی که I C T در سطح دنیا ایجاد کرده بحث قبول کردن تحول سازمانی یا همان معماری سازمانی است که امروزه اغلب کشورهای توسعه یافته بر مدار آن حرکت می کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر دومین آزمایشگاه تخصصی معماری سازمانی سرویس گرا کشور بعد از دانشگاه شهید بهشتی تهران در دانشگاه رازی راه اندازی شده که می تواند به توسعه سازمانی در استان کمک قابل توجهی کند.

بهنیا تاکید کرد: باید همه تصمیم بگیریم که تحول را شروع کنیم و روز به روز به کمال و توسعه بیشتر برسیم.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار