شیراز؛

از توقیف 485 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در جهرم تا کشف مواد محترقه در کازرون

خبرهای پلیس فارس در روز چهارشنبه 11 اسفندماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مهراب زارع پور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم گفت: در یك ماه گذشته، 485 دستگاه موتورسیكلت و خودرو متخلف در این شهرستان توقیف شد.  

 
وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیكی با هدف ساماندهی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به منظور جلوگیری از بروز تخلفات به صورت مستمر در سطح شهرستان جهرم اجرا می شود.
 
وی افزود: با اجرای این طرح در یك ماه گذشته 238 دستگاه موتورسیکلت و 247 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پاركینگ شدند.
 
کشف بیش از 3 هزار عدد انواع مواد محترقه
 
فرمانده نیروی انتظامی کازرون از كشف تعداد سه هزار و 347 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون بیان كرد: در راستای تشدید روند مبارزه با مواد محترقه، مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومی شهرستان اقدام به بازدید از واحدهای صنفی كردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این واحدهای صنفی سه هزار و 347 عدد انواع مواد محترقه، 11 کیلو و 300 گرم اکلیل و شش كیلو گرم مواد اولیه برای ساخت مواد محترقه كشف شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان كازرون با بیان اینكه كالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد، گفت: در این خصوص پنج نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشكیل شد.
 
سرهنگ رزمجویی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
 
دستگیری سارق با 11 فقره سرقت  
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری سارق منزل خبر داد.  
سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت برنج از منازل در منطقه کامفیروز جنوبی شهر مرودشت ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه کامفیروز قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: با تلاش ماموران پاسگاه کامفیروز ، سارق به نام"م- م" شناسایی و دستگیر شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در این خصوص دو تن و 500 کیلو گرم برنج محلی که متهم در حال جابجایی با خودرو نیسان بود، کشف و به همراه خودرو به پاسگاه انتقال داده شد.
 
وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در پاسگاه، سارق به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد که در بازجویی های فنی از این سارق، 11 فقره سرقت منزل كشف شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.