کرمان؛

نظارت های شهرداران مناطق بربرنامه های نوروزی

شهردار کرمان گفت: شهرداران مناطق و مدیران شهرداری باید در اجرای پروژه‌های نوروزی، دقت و نظارت داشته باشند.

نظارت های شهرداران مناطق بربرنامه های نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی بابایی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کرمان که با حضور معاونان شهردار و برخی مدیران شهرداری کرمان برگزار شد، با بیان این‌که افزایش سرعت در اجرای پروژه‌های نوروزی، نباید موجب کاهش کیفیت پروژه‌ها شود، تأکید کرد: پروژه‌های نوروزی ازجمله پارک‌های در دست ساخت، باید با نظارت دقیق و با کیفیت اجرا شوند، تا ماندگار باشند.

وی با اشاره به ساخت 25 پارک در سطح شهر گفت: تا عید نوروز 13 پارک به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان هم‌چنین بر نورپردازی رفیوژ بولوار جمهوری‌اسلامی تأکید کرد و گفت: رفیوژ بولوار جمهوری‌اسلامی از چهارراه امام‌جمعه تا چهارراه فرهنگیان نیز باید سنگ‌فرش شود.

بابایی افزود: تابلوهای سطح شهر نیز باید به‌صورت یک‌شکل و زیبا، طراحی و تعویض شوند.

وی ادامه داد: خرید گل‌و‌گیاه برای پارک‌ها و میدان‌های شهر باید با هماهنگی و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام گیرد.

شهردار کرمان با بیان این‌که کاشی‌شکسته‌ی پل بازرگانی باید با حفظ کیفیت، تا ایام نوروز اجرا شود، گفت: هم‌چنین ورودی‌های شهر از سمت هفت‌باغ، بولوار آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، جاده‌ی جوپاری و جاده‌ی زرندی پاک‌سازی شود.

بابایی از ادامه‌ی مرمت حمام باغ‌لـله خبر داد و گفت: مسیر گلبازخان نیز تا آخر سال بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: ارایه‌ی آموزش‌های لازم به رانندگان تاکسی و اتوبوس و شست‌و‌شوی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها و هم‌چنین ایستگاه‌های اتوبوس، باید در دستور کار قرار گیرد.

شهردار کرمان با بیان این‌که شهروندان توقع و انتظار دارند تا شهرداری، شهر کرمان را برای ایام نوروز به شکل ویژه آماده‌سازی کند، گفت: تمام همکاران شهرداری باید دست‌به‌دست هم بدهند تا شهر برای ایام نوروز آماده شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار