فرمانده یگان محیط زیست استان مازندران؛

پلنگ آسیب دیده در بهشهر زنده گیری شد

پلنگى كه در تله گرفتار شده بود باتلاش نيروهاى محيط‌ زيست مازندران بيهوش و زنده گيرى شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته نیروهای محیط زیست استان مازندران از زخمی شدن یک نفر بر اثر حمله پلنگ و انتقال مجروح به بیمارستان مطلع شدند.

مسلم آهنگری فرمانده یگان محیط زیست استان مازندران در این باره گفت: ماموران در بیمارستان حاضر شده و به بازجویی از فرد مجروح پرداختند اما وی حاضر به گفتن واقعیت نشده و ادعا کرد که توسط سگ مجروح شده است.

پلنگ آسیب دیده در بهشر زنده گیری شد

وی افزود: نیروهای محیط زیست که به گفته‌های وی مشکوک شده بودند از طریق منابع اطلاعاتی و همیاران محیط زیست از گرفتار شدن یک پلنگ در تله سیمی در منطقه جنگلی پاسند و خلیل محله بهشهر مطلع شدند.

ماموران بلافاصله عازم محل مورد نظر شده و موفق شدند با حضور دامپزشک محیط زیست مازندارن پلنگ نر بالغی را که در تله گرفتار و مجروح شده بود بیهوش کنند.

پلنگ آسیب دیده در بهشر زنده گیری شد

نیروهای محیط زیست در تحقیقات خود متوجه شدند گروهی از افراد سودجو و متخلف پس از گرفتار شدن پلنگ در تله قصد داشتند با استفاده از تور ماهیگیری و چوب‌های بلند پلنگ را زنده گیری کنند و به فروش برسانند که در این حین یکی از آن‌ها توسط پلنگ زخمی شده است.

پلنگ آسیب دیده در بهشر زنده گیری شد

متخلفان برای مقید کردن پلنگ به وسیله تور، فشار زیادی را به حیوان وارد و پلنگ را زخمی کرده بودند.

نهایتا ساعت 19:30 عصر روز گذشته پلنگ آسیب دیده به کلینیک دامپزشکی منتقل شد تا با کمک تصاویر رادیولوژی و سایر اقدامات تشخیصی، میزان آسیب های وارده به حیوان مشخص شود.

پلنگ آسیب دیده در بهشر زنده گیری شد


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
بابا یا دور محیط زندگی اینا رو سیم خاردار بلند بکشین یا بفرسینشون باغ وحش که ملت هم از نزدیک ببیننشون نه اینکه آزاد باشن بیان تو باغ و مزرعه مردم
آخرین اخبار