آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شرایط جسمی‌ام تعیین کننده حضور در دوره بعدی شورا است

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: از تمام تشکل‌های اصولگرا برای حضور در لیست آن‌ها پیشنهاد داشتم اما تصمیم آخر را خودم می‌گیرم.

شرایط جسمی ام تعیین کننده حضور در دوره بعدی شورا استمعصومه آباد رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ثبت نام در انتخابات دوره بعدی شورای شهر اظهار داشت: با توجه به شرایط جسمی و بیماری که دارم هنوز تصمیمی برای شرکت در دوره بعدی شورا نگرفته ام.

وی افزود: اگر تا زمان ثبت نام بهبودی حاصل شود، امکان دارد که برای دوره بعد ثبت نام کنم اما اگر همین شرایط ادامه پیدا کند برای حضور در دوره بعد اقدام نمی‌کنم.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران در رابطه با حضورش در لیست احزاب سیاسی، گفت: از تمام تشکل های اصولگرا برای حضور در لیست آن‌ها پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم را خودم می‌گیرم.
 
آباد در پاسخ به این سوال که  حضور خود را در شورای چهارم چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: تا جایی که محدودیت‌ها اجازه داد و شرایط اقتضا می‌کرد در حوزه رفع خلأهای قانونی و نظارت بر اجرای قوانین خوب عمل کردم.
 
وی با اشاره به کاهش تعداد اعضای شورای شهر تهران در دوره بعدی گفت: قطعا اگر کاهش تعداد اعضا با کاهش حوزه‌های تخصصی در شهر تهران همراه باشد به ضرر مردم و شهر خواهد بود.
 
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران ادامه داد: به لحاظ پراکندگی مناطق در شهر تهران و مشکلات زیادی که در سطح شهر وجود دارد، نیازمند تخصص های زیادی در شهر هستیم، به عنوان مثال در دوره قبلی شورا کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ایمنی وجود نداشت اما شرایط غیر ایمن شهر تهران اقتضا می‌کند که  کمیسیون‌های تخصصی داشته باشیم تا بتواند به شرایط بحرانی که در شهر اتفاق می‌افتد، رسیدگی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار