کنترل همه‌جانبه زندگی جوانان فلسطینی به وسیله رژیم غاصب صهیونیستی؛

حدود 20 درصد جوانان فلسطینی پس از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شده‌اند

پژوهش‌های صورت گرفته حاکی از عمق جاسوسی رژیم صهیونیستی از جوانان فلسطینی است.

حدود 20 درصد جوانان فلسطینی پس از  فعالیت اینترنتی بازداشت شده‌اند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور؛ نظرسنجی یک موسسه غیردولتی و عربی رسانه‌های اجتماعی (موسوم به "حمله") نشان می‌دهد ۱۹ درصد از جوانان فلسطینی ۱۵ تا ۲۵ سال که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند به وسیله جاسوسان رژیم صهیونیستی دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی که بیشتر از میان جوانان فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه هستند، پس چند مرتبه آنلاین شدن در شبکه‌های اجتماعی از سوی جاسوسان رژیم صهیونیستی بازجویی شده اند. همچنین آمار بازداشت و بازجویی جوانان کرانه باختری که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند به مراتب بیشتر از جوانان در نوار غزه است؛ در حالی که تنها ۹. ۵ درصد جوانان فلسطینی در نوار غزه به دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بازداشت و بازجویی شده اند، این رقم در کرانه باختری به ۳۵ درصد می‌رسد.

این مرکز افکارسنجی اعلام کرد "واحد ۸۲۰۰ "-- بازوی شنود و رصد اینترنتی رژیم صهیونیستی-- با به کارگیری فناوری جاسوسی بر فعالیتهای اینترنتی جمعیت غیرنظامی و جوانان فلسطینی نظارت دارند.

این مرکز همچنین کنترل همه جانبه زندگی جوانان فلسطین به وسیله رژیم غاصب را بخشی از اقدامات دیوانه وار و سادیسمی صهیونیست‌ها قلمداد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار