برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان بوشهر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان بوشهر از 11 تا 16 اسفندماه خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای به مناسبت هفته قرآن و عترت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی و منویات مقام معظم رهبری، پیگیری اجرای مصوبات شورای قرآنی استان و همچنین به منظور بسط و توسعه تبلیغ و ترویج قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها توسط معاونت قرآن و عترت بوشهر با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای دولتی و موسسات مردمی برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این هفته مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی با محوریت قرآن و عترت به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و قرآنی در استان برگزار می‌شود.

ماحوزی با اشاره به برگزاری این برنامه‌ها از 11 تا 16 اسفندماه، خاطرنشان کرد: با حضور معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه قرآنی بوشهر مراسم افتتاحیه هفته قرآن و عترت بوشهر ساعت 9 و 30 دقیقه روز 11 اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن اعلام برگزاری نمایشگاه آثار منتخبین جشنواره‌های قرآنی همراه با نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای اسلامی و قرآنی، گفت: برنامه تجلیل از نفرات برتر و منتخب استان بوشهر در مسابقات قرآن و عترت در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دومین یادواره شهدای قرآنی، غبارروبی قبر میرزا معتقد اهرمی صاحب قرآن رمزدار، برگزاری محافل قرآنی در شهرهای استان با حضور قاریان بین المللی و رونمایی از المان‌های شهری قرآن و عترت و نامگذاری یکی از بوستان‌های شهر بوشهر به نام قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.