مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

افتخارمان این است که زیر چتر ولایت در حال خدمت هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی تشریح شود.

افتخارمان این است که زیر چتر ولایت در حال خدمت هستیم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح یکشنبه در نشست مجامع و تشکل‌های میان تخصصی وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: افتخار مجموعه ما این است که زیر چتر ولایت در حال خدمت هستیم.

وی با بیان اینکه رسالت بزرگی در حوزه فرهنگ دینی بر عهده داریم، اضافه کرد: قرآن و عترت محور اساسی کار ما است و در هر عرصه‌ای که هستیم باید این را به عنوان مبنا قرار دهیم و در راستای گسترش ارزش‌های دینی تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: آسیب‌های دینی به دلیل دوری از قرآن و عترت و ارزش‌ها و مبانی دینی است. اینکه می‌بینیم آسیب‌هایی وجود دارد به این علت است که ما کم‌کاری کرده‌ایم و باید این آسیب‌ها را شناسایی کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت عظیمی دارد و باید در راستای این رسالت بدون چشم‌داشت کارها را پیش ببریم. این موضوع در همه بخش‌ها و مجامع قابل مشاهده است.

وی با اشاره به در پیش‌بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف به خوبی تشریح شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید شاهد حضور گسترده در این برنامه باشیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.