تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت اشتغالزایی منطقه آزاد انزلی

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بر استفاده بیشتر از ظرفیت اشتغالزایی منطقه آزاد انزلی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های منطقه آزاد انزلی گفت: همسایگی در کنار کشورهای حاشیه حوزه خزر ظرفیت مهمی برای منطقه آزاد انزلی است.

دریادار امیر رستگاری با بیان اینکه ظرفیت انواع تعمیرات شناورهای تفریحی در منطقه وجود دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود، می‌توان طرح‌هایی برای تولید ثروت و اشتغالزایی در منطقه حاشیه خزر در انزلی اجرایی کرد.

وی صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی را ظرفیت مهم کشتی‌سازی در حوزه دریای خزر اعلام و تصریح کرد: صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی در کنار سازمان صنایع دریایی بستری برای توسعه فعالیت‌های شناوری در این منطقه و ارائه خدمات به بخش غیرنظامی است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به ظرفیت خوب برای پهلوگیری کشتی‌های تا 30 هزار تن در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: با ظرفیتی که در این مجموعه وجود دارد می‌تواند فصل مشترکی برای انجام فعالیت‌های ساخت شناورها با این میزان ظرفیت آغاز شود.

دریادار رستگاری اظهار امیدواری کرد: با استفاده از توان بخش‌خصوصی و همکاری منطقه آزاد انزلی در سال‌های آینده شاهد یک مجموعه توانمند تولیدی و تعمیراتی انواع شناورها در حاشیه دریای صلح و دوستی خزر باشیم.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.