حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شکست 92 با ورود چند نامزد به صحنه انتخابات تکرار خواهد شد/ مذاکره با پایداری ادامه دارد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است؛ همه جریانات انقلابی باید با یک نامزد به صحنه انتخابات بیایند تا احتمال پیروزی افزایش یابد.

محمدنبی حبیبی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد پیوستن جبهه پایداری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب؛ اظهار داشت: مصاحبه‌ای خوبی اخیراً آقای آقا‌تهرانی دبیر کل جبهه پایداری در این مورد انجام داد و نظرش را اعلام کرد.
 
وی افزود: مجموعه نیروهای انقلاب اگر با چند نامزد وارد میدان شوند، شکست خواهند خورد و توصیه ما این است که نهایتاً با یک نامزد وارد انتخابات شویم و منظور یک تشکل و فرد خاص نیست بلکه همه جریانات انقلابی باید با یک نامزد به صحنه انتخابات بیایند تا احتمال پیروزی افزایش یابد.
 
حبیبی با اشاره به نپیوستن پایداری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: تاکنون این جبهه به سازوکار جبهه مردمی نپیوسته اما باز هم مذاکراتی میان سران جبهه مردمی با سران جبهه پایداری انجام خواهد شد تا در نهایت به یک نظر برسند.
 
این عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه نباید تجربه‌های تلخ گذشته را در انتخابات آینده تکرار کنیم گفت: اگر در سال 96 با چند نامزد به صحنه انتخابات بیاییم، شکست92 تکرار خواهد شد و بنده هنوز امیدوارم با یک نامزد به صحنه انتخابات بیاییم و از این مسئله مأیوس نیستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار