غرضی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی بدون هاشمی و سیدحسن رأی نمی‌آورد/ در انتخابات 96 رقیب ندارم/هزینه کردن برای انتخابات حرام است

یک کاندیدای احتمالی انتخابات 96 معتقد است که دوره پدرخواندگی برای پیروزی در انتخابات به سر آمده و انتخابات سال آتی بر اساس حساب و کتاب است.

مردم در انتخابات 92 به آیت‌‌الله هاشمی رأی دادند نه روحانی/نگذاشتند صدایم به گوش مردم برسد/ در انتخابات 96 رقیب ندارم!محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 92 در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با کاندیداتوری‌ خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار داشت: بنده بعد از سال 92 تا به امروز به صورت دائم بر مسائل اداری کشور کار کردم و دو ماه پیش نیز در جشنواره مطبوعات اعلام کردم که قصد نامزد شدن در انتخابات 96 را دارم.

غرضی درباره برنامه‌های انتخاباتی‌اش گفت: اخیراً کتابی در رابطه با اداره کشور نوشته‌ام که مطلب اصلی‌اش این است که رضایت ملت ما علی رغم مقاومت‌هایی که ظرف 100 سال گذشته داشته‌اند، به دست نیامده است و باید کاری کنیم که طی 100 سال آینده رضایت آنان به دست آید.

وزیر اسبق پست و تلگراف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به صورت مستقل وارد انتخابات 96 می‌شوید یا خیر، گفت: از آنجایی که احزاب و گروه‌ها ‌انعکاس راستین صدای ملت نیستند و فقط برای اهداف خویش تبلیغ می‌کنند، بنده جزء ملت و مستقل از احزاب و گروه‌های اسم و رسم‌دار هستم.

پدرخوانده‌های انتخابات!

وی در رابطه با شانس پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: انتخابات سال 96 با انتخابات‌های سال‌های 88 و 92 تفاوت زیادی دارد چرا که در سال‌های گذشته، همیشه پدرخوانده‌ها در نتیجه انتخابات موثر بودند و مردم به آنان اعتماد می‌کردند و رأی می‌دادند.

وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه روحانی بدون کمک مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تنها دو درصد رأی داشت، متذکر شد: مردم در انتخابات سال 92 به آیت‌‌الله هاشمی رأی دادند و اگر کمک‌های وی و سیدحسن خمینی نبود، روحانی رأی نمی‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه سال 96 سال حساب و کتاب است، تصریح کرد: مردم در انتخابات سال آینده به کسی رأی می‌دهند که توانایی حل مسائل و مشکلاتشان را داشته باشد و دیگر پدرخوانده‌ها چون سابق موثر نیستند.

رقیب ندارم!

غرضی با تاکید بر اینکه هشت ساله شدن دوران ریاست جمهوری اشخاص در کشورمان با قاعده نبوده بلکه یک اتفاق است، ادامه داد:  روحانی در طول این چهار سال به جای اینکه رئیس جمهور کل کشور باشد، رئیس جمهور طیف خودش بود و همین مسئله مشکلی اساسی برای جذب آرای مردم است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 92 در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رقیب اصلی خود در انتخابات 96 را چه کسی می‌دانید، گفت: بنده همان طور که در دوره قبل رقیب نداشتم، الان هم رقیب ندارم! 

هزینه کردن برای انتخابات حرام است

وی ادامه داد: در سال 92 بر اساس سوابق و کارهایی که انجام داده بودم گفتم 55 میلیون رأی دارم اما احزاب و گروه‌ها مانع شدند که صحبت‌های بنده به گوش مردم برسد. آنان معمولا در انتخابات هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند اما بنده هزینه کردن در انتخابات را حرام می‌دانم به این دلیل که آرایی که از این طریق در صندوق می‌رود، تبدیل به قدرت اجتماعی نمی‌شود بلکه تبدیل به ضدیت اشخاص با یکدیگر می‌شود به ضرر انقلاب، مردم و قاعده جامعه است.

غرضی با بیان اینکه تعداد مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری 92 برای ارائه برنامه‌های آنان کافی نبود، گفت: اگر تعداد جلسات مناظره بیشتر می‌شد، ‌امکان نداشت کسانی که هزینه می‌کنند و پدرخوانده دارند، رأی بیاورند.

وی گفت: تعداد کانال‌های تلویزیونی و رادیویی ما بسیار زیاد هست از این رو بهتر است که در انتخابات سال آینده فضایی فراهم شود که مردم بتوانند به صورت مستقیم از کاندیداها سوال کنند تا مشخص شود چه کسی و با چه روشی می‌خواهد کشور را اداره کند.

وزیر اسبق پست و تلگراف با تاکید بر اینکه ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه هدف اصلی بنده برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96 است، اظهار داشت: علت آنکه دولت‌های قبل خوشنام نماندند این است که حقوق ملت پایمال شد و هر دولتی آمد و جیب فقرا را به نفع جیب اغنیا خالی کرد، پس دولتی می‌تواند پایدار بماند که حقوق قاعده جامعه را نسبت به حقوق ستاد جامعه ترجیح دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
انشاالله که روحانی رای میارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
حالا همه از روحانی حمایت کنند باز روحانی رای نمیاره
هیچ کاری برای مردم نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
این آقا با این حرفشان توهین به شعور مردم کرد
Iran (Islamic Republic of)
روحانی
۱۳:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
قرضی عمرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
انشاالله سال 96 حاج حسن آقا خمینی, از روحانی حمایت نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
حمایتش بی اثره
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۱:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
هدف شرکت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
بابا عجب اعتماد به نفسی داری تو!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
بابا این غرضی هم خیلی جو گیره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
درست میگه روحانی دیگه رای نمیاره چیکار کرد این چهارسال برامن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
فقط اقای بقایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
من از الان به شما رای میدم . نفرین بر نفاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
یه دونه پستر م خودش تبلیغاته دیگه
آخرین اخبار