سمنان؛

مهدیشهر میزبان دو شهید گمنام

دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در مهدیشهر تشییع و تدفین می شوند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول مراسم وداع، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در مهدیشهر با تایید این خبر گفت: دو شهید گمنام دفاع مقدس که اخیرا از مناطق عملیاتی تفحص شده بودند در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در مهدیشهر تشییع و تدفین می شوند.

محمود محبوبی با اعلام  برنامه های وداع و تشییع و تدفین این دو شهید، اظهار کرد: آیین وداع چهارشنبه 11 اسفند ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب مهدیشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آیین تشییع این شهدا پنج شنبه 12 اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) است، افزود: مراسم تشییع از ساعت 10 صبح از میدان امام رضا (ع) مهدیشهر آغاز و پیکر مطهر این شهدا در حسینیه شهدای گمنام مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب به خاک سپرده خواهد شد.

مسئول مراسم وداع، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در مهدیشهر تصریح کرد: مراسم بزرگداشت این دو شهید گمنام نیز پنج شنبه و در شام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی برگزار می شود.

محبوبی همچنین از حضور یکی از مسئولین و راویان دفاع مقدس کشوری در مراسم دو شهید گمنام مهدیشهر خبر داد.

گفتنی است: شهرستان مهدیشهر تاکنون افتخار میزبانی از 12 لاله گمنام را داشته و 2 لاله گمنام دیگر نیز به زودی به شهدای گمنام این شهرستان اضافه می شوند.

انهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.