دیدار سعید جلیلی با امام جمعه سمنان‌

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به سمنان، با نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام‌جمعه سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛سعید جلیلی در این دیدار برخی تحولات جهانی، منطقه‌ای و ملی را تشریح کرد.
وی در این دیدار به پیروزی‌های پیاپی نیروهای مقاومت در سوریه و عراق اشاره و بر نقش ارزشمند و آرمانی مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم در پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر تروریست‌های تکفیری تأکید کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به استان سمنان را نیز تشریح کرد و گفت: در جریان این سفر در جمع دانشجویان دانشگاه سمنان نیز حضور یافتم.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به برخی ویژگی‌های استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان در بسیاری از ویژگی‌ها از استان‌های ممتاز کشور است.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه وحدت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امتیازات استان سمنان است افزود: وحدت میان مردم و مسئولان در استان سمنان بسیار ویژه است.
همچنین  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم «محمدحسین حمزه» در سمنان با خانواده ایشان دیدار کرد و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار اعضای خانواده این شهید ازجمله، پدر، مادر، همسر و فرزندان، برادر و عموی شهید محمدحسین حمزه حضور داشتند.
در این دیدار سعید جلیلی با اشاره به مقام والای شهدای مدافعان حرم، آنان را هم‌رده با شهدای دفاع مقدس دانست.
پدر شهید محمدحسین حمزه نیز در این دیدار از حضور دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در سمنان و دیدار وی با این خانواده شهید تقدیر کرد.
 شهید محمدحسین حمزه، چند روز قبل حین عملیات مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به دست تروریست‌‌های تکفیری به شهادت رسید.
جلیلی همچنین با حضور خود در دانشگاه سمنان بر سر مزار شهید گمنام در پردیس شهدای دانشگاه سمنان حاضر شد و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Malaysia
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
با سلام
تا جایی که خبردارم خواهر شهید هم در این دیدار حضور داشتند....
آخرین اخبار