سمنان؛

تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویری

پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر (س) صبح امروز در مهدیشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ پیکر این دو شهید گمنام که در سال 64 و در عملیات والفجر هشت منطقه ام الرصاص و دیگری در سال 62 در جزیره مجنون به مقام شهادت نائل آمدند صبح امروز به دست مردم شهیدپرور مهدیهشر سمنان تشییع و به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویری
 
این مراسم با حضور پر شور مردم و مسئولان از میدان امام‌ خمینی(ره) تا حسینه شهدای گمنام مسجد امام علی مهدیشهر برگزار شد و پیکر مطهر آنان در این حسینه در خاک آرمید.
همزمان با برگزاری این مراسم ، آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد.
 
تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویریتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر-گزارش تصویری
 
انتهای پیام / ن - ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.