معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو ؛

برگزاری نخستین همایش توسعه صادرات و نمایشگاه توانمندی های منطقه آزاد ماکو

نخستین همایش یکروزه منطقه ای توسعه صادرات و نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی این منطقه هفدهم اسفند ماه جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم جلیلی افزود: منطقه آزاد ماکو یکی از بهترین مکان های سرمایه گذاری در ایران و سکوی صادرات برای کشورهای منطقه است و این همایش در راستای بندهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی و ترویج و توسعه صادرات و آسیب شناسی در ارائه شیوه های برون رفت از موانع صادراتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شناخت بازار، شرایط منطقه ای، ظرفیت های منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد، حفظ و ارتقای موقعیت آن در مبادلات و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این همایش است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، بازرگانی و خدمات لجستیک همزمان با برگزاری این همایش در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود در این نمایشگاه 85 واحد تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و بازرگانی منطقه آزاد ماکو توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به این که منطقه آزاد ماکو دروازه ورود به اروپاست، گفت: با بهره مندی از ظرفیت های این منطقه می توان فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران و صادرکنندگان ایجاد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.