جاسوسی‌های شبانه نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی از خاک سوریه

شبکه 2 رژیم صهیونیستی از نفوذ مکرر نیروهای ویژه ارتش این رژیم به اراضی سوریه برای جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، شبکه 2 رژیم صهیونیستی از نفوذ نیروهای ویژه ارتش این رژیم به اراضی سوریه با هدف جمع آوری اطلاعات خبر داد.

این شبکه شب گذشته (شنبه) با انتشار گزارشی تصویری، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در حال تجاوز به اراضی سوریه و نقض حریم زمینی این کشور، در مرز مشترک با اراضی اشغالی نشان می دهد.

این گزارش تجاوز نیروهای ویژه با ابزارهای میدانی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی، در تاریکی شب و سکوت را فاش کرده است. این افراد به روستای ناشناسی در اراضی سوریه، که نیم کیلومتر از مرزهای اراضی اشغالی فاصله دارد، وارد شده و به جمع آوری اطلاعات می پردازند.

دنی کشمارو، خبرنگار شبکه 2 که همراه نیروهای ویژه ارتش در این تجاوز بوده است، اعلام کرد وی و نیروهای ارتش می‌توانسته اند تمامی رفت و آمدها و صداهای موجود در این منطقه را به راحتی ببیند و بشنوند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی در حال شنود صدای خودروهای زرهی هستند که نزدیک آنان رفت و آمد می کردند، همچنین نبردهای میان نیروهای سوری و معارضان و حتی برخی از غیرنظامیان را زیر نظر گرفته اند.

بنابر این گزارش، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی برای ثبت مکالمات و رفت و آمدهای  تروریست های داعش، گروه های مسلح، نیروهای معارض و ارتش سوریه، که در منطقه جولان و جنوب سوریه هستند، دستگاه های شنود و ضبط اطلاعات همراه داشتند.

همچنین این شبکه برای اولین بار مصاحبه فرمانده این نیروها و اعتراف به جاسوسی آنان در اراضی سوریه را به نمایش گذاشت.

نیر مگدیش، فرمانده این نیروهای اشغالگر، گفت: ما تمام آنچه درون روستاهای سوریه در این منطقه می گذرد را برای حمایت از اسرائیلی‌هایی که نزدیک این منطقه هستند، زیر نظر داریم. ما حتی گروه داعش را هم زیر نظر داریم.

در ماه های گذشته منطقه جولان که منطقه ای مرزی میان سوریه، لبنان و اراضی اشغالی است، حملات متعددی از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار