علی حسینی: انوشیروانی تائید کند در آمریکا وزنه می زنم

وزنه بردار فوق سنگین ایران با انگیزه فراوان تمریناتش را از سر گرفته است و امیدوار است بتواند در مسابقات جهانی وزنه‌های خوبی را برای کشورش بالا ببرد.

علی حسینی : انوشیروانی تائید کند در آمریکا وزنه می زنمسعید علی حسینی وزنه بردار ملی پوش ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات وزنه برداری آسیا در رده نوجوانان و رکورددار وزن 105+ کیلوگرم جهان در رده جوانان هستم. اما در سال 2009 به این دلیل که برای دومین بار تست دوپینگم مثبت اعلام شده بود، با محرومیت 12 ساله مواجه شدم اما اکنون با تغییرات قوانین، مدت محرومیتم به هشت سال کاهش یافت و در خرادماه می‌توانم به میادین وزنه برداری بازگردم.

سعید علی حسینی ادامه داد: تمریناتم را به طور منظم دنبال می‌کنم و تمام تلاش و سعی خود را می‌کنم تا بدنم به آمادگی کامل برسد. همین‌که بعد از هشت سال تمریناتم را آغاز کردم یعنی اینکه انگیزه کافی را دارم اما اینکه چقدر بتوانم خوب باشم و بهتر ظاهر شوم، بستگی به نوع تمریناتم و آمادگی بدنی‌ام دارد. اگر بدنم در آمادگی کامل قرار داشت و شرایطم خوب بود، قطعا یکی از برنامه‌هایم حضور در مسابقات جهانی 2017 است. البته باید مورد تایید سرمربی تیم ملی نیز قرار بگیرم.

وی در پایان گفت: باید آرام آرام پیش رفت. اولین هدفم حضور در مسابقات جهانی آمریکا است. تمام سعی و تلاشم را هم خواهم کرد تا وزنه های خوبی را در این مسابقات برای کشورم بالا ببرم. می‌خواهم روزهای خوبی وزنه برداری ام را تکرار کنم و در این مسابقات خوب ظاهر شوم تا نماینده شایسته ای برای کشورم ایران باشم. بعد از آن می‌توان برای آینده هدف‌گذاری کرد.اکنون به دلیل مشکلات محرومیتی که داشتم نامم در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نیست. من از خردادماه سال آینده می‌توانم در کنار سایر وزنه‌برداران ملی‌پوش قرار بگیریم. البته این ها بستگی به این دارد که مورد تایید فدراسیون و سرمربی تیم ملی قرار بگیرم. باید رکوردهایم به اندازه ای باشد که به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار