تلاش فدراسیون برای رساندن بهداد به المپیک برزیل

فدراسیون وزنه‌برداری تمام تلاش خود را برای رساندن بهداد سلیمی به رقابت‌‌های المپیک 2016 می‌کند.

تلاش فدراسیون برای رساندن بهداد به المپیک برزیلداود باقری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بهداد سلیمی 2 ماهی است که دوره نقاهت را طی می‌کند در این صورت روند خوبی را پشت‌سر گذاشته است و دوره بهبود وی عالی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: جلسه امروز ما در خصوص بررسی وضعیت و شرایط جسمانی سلیمی است و اینکه برای آینده چه تصمیمی بگیریم.

باقری در ادامه گفت: بهداد به کار بدنسازی و فیزیوتراپی می‌پردازد و در این نشست تصمیم می‌گیریم روند درمانی چگونه پیگیری شود.

وی عنوان کرد: در این جلسه علی مرادی رئیس فدراسیون، بهداد سلیمی، غلامرضا نوروزی رئیس کمیته پزشکی ورزشی، سهراب کیهانی جراح زانوی بهداد، بنده، امین نوروزی فیزیوتراپ و حسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان حضور خواهند داشت تا نظر قطعی پزشکان و متخصصان برای بازتوانی و آغاز تمرینات سلیمی به زودی تعیین شود.

*نشست علمی-تخصصی تغذیه در ورزشکاران

این برنامه با حضور مربیان فدراسیون‌های ورزشی صبح امروز در ساختمان شماره یک وزارتخانه و به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی برگزار شد.

باقری در این خصوص گفت: فدراسیون وزنه‌برداری حضوری جدی در این نشست داشت و مربیان 3 رده ملی شامل حسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی جوانان و حسین برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان شرکت داشتند.

وی تاکید کرد: مبحث تغذیه تخصصی در میان ورزشکاران به خصوص وزنه‌برداران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که میزان کالری مورد نیاز برای تمرین ورزشکار باید تنظیم شود و اگر این گونه نباشد می‌تواند به ورزشکار آسیب بزند.

*منتظر جواب فدراسیون جهانی هستیم

باقری در این مورد خاطرنشان کرد: مدتی پیش برای بازگشت زودتر از موعد سعید علی حسینی به مشاور حقوقی فدراسیون جهانی نامه زدیم که هنوز جواب نامه را نداده‌اند و منتظر ارسال آن هستیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار