آغاز تمرینات قهرمان المپیک از 40روز دیگر

فیزیوتراپ بهدادسلیمی از آغاز تمرینات بدنسازی وی از 25 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی عمل جراحی که روز 27 آبان ماه روی زانوی چپ بهداد سلیمی انجام شد ، تیم ویژه ای متشکل از مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و وزنه برداری و متخصصان حوزه های مختلف تشکیل شد تا روند درمان این قهرمان با دقت و در عین حال سرعت لازم پیگیر شده و او بتواند هرچه زودتر به صحنه قهرمانی باز گردد. در این باره عصر روز سه شنبه در محل فدراسیون پزشکی ورزشی نشست ویژه ای با حضور این قهرمان طلایی المپیک لندن برگزار شد و طی آن جزئیات درمان سلیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امین نوروزی فیزیوتراپ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ضمن ابراز رضایت از روند درمان توانبخشی بهداد سلیمی اعلام کرد: از روز عمل در مجموع شش ماه زمان می برد تا ما بتوانیم اجازه دهيم او ورزش حرفه اي را آغاز کند. خوشبختانه در فاز اول توانبخشی طبق برنامه قبلی زانوی سلیمی به میزان 90درجه باز می شود، مرحله حساس درمان که از هفته چهارم تا سیزدهم است شروع شده است و از نظر ما از امروز به مدت 40 روز دیگر یعنی(25 بهمن ماه) اجازه بدنسازی به او داده می شود اما در مجموع بین 5 تا شش ماه ریسک دارد.

دکتر نوروزی درباره تاکید علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری مبنی بر اینکه بهداد سلیمی به رقابت های گزینشی المیپک، جام فجر برسد، خاطر نشان کرد: همه ما داريم تلاش مي كنيم براي اينكه بهداد به یک مدال خوب در المپيك دست یابد و خوشبختانه در حال حاضر بهداد سلیمی تمرينات بالاتنه را شروع کرده است.

همچنین غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که ریاست نشست بررسی روند درمان بهداد سلیمی را بر عهده داشت، اعلام کرد: سلامت قهرمانان و ورزشکاران سراسر کشور بویژه ملی پوشان برای این فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر این اساس همواره تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را به آنان ارائه دهیم. همچنین با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک طبیعی است که در چنین ایامی موضوع سلامت ملی پوشان المپیکی را با حساسیت دوچندانی دنبال می کنیم و در این رابطه بهبودی بهداد سلیمی به عنوان یکی از ستارگان ورزش کشور از جمله فعالیت های جدی فدراسیون پزشکی ورزشی برای موفقیت ورزش کشور در المپیک ریو است. امیدواریم با تلاش هایی که در این باره انجام می شود در وهله اول این قهرمان ارزشمند سلامت کامل خود را به دست بیاورد و سپس در میدان ورزش همچون گذشته برای کشورمان افتخار آفرین باشد.

در این نشست در حالی که حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری خواستار اعلام زمان قطعی برای آغاز تمرینات شد ، دکتر سهراب کیهانی پزشک معالج توضیحات لازم را برای حاضران ارائه کرد. دكتر رضا سعيدي دبیر و دكتر بني جمالي رئیس کمیته درمان فدراسیون ، دكتر صمدي كارشناس تغذيه و دكتر باقري رئیس كميته پزشكي فدراسیون وزنه برداری نیز در این نشست حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار