قابل توجه رئیس فدراسیون بسکتبال؛

لطفا مذاکرات و نوع عقد قرار داد با "نناد" را شفاف اعلام کنید

نناد ترونیچ برای عقد قرارداد با فدراسیون بسکتبال به ایران آمده است و مذاکرات نهایی در خصوص عقد قرارداد با مشحون برگزار شد.

ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان نناد ترونیچ مدرس صربستانی بسکتبال ظهر امروز در فدراسیون بسکتبال حاضر شد تا با رئیس و دبیر فدراسیون گفتگویی داشته باشد.

 این مربی که سابقه هدایت تیم زیر 17 سال صربستان در سالهای 2008 و  2010 را در کارنامه خود دارد.همچنین وی مسئول کمیته فنی تیمهای زیر 18 سال بسکتبال صربستان از سال 2008 بوده و جزو مدرسین عالی فیبای اروپا هم می باشد.

اما نکته قابل توجه این است که محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال،4 سال پیش طی مصاحبه ای عنوان کرد که دیگر طرف صرب‌ها نمی‌رویم و آنها هم می‌دانند که نباید طرف ما بیاند.حال مشحون سر یک میز با مربی صربستانی نشسته است و بحث و گفتگو می کند.

حضور دوباره یک سر مربی خارجی در ایران اگر چه می تواند در بحث پایه ای به ما کمک کند اما امیدواریم مشحون این بار برای عقد قرارداد با یک سر مربی خارجی از یک متخصص در زمینه عقد قرارداد استفاده کند تا چند ماه بعد یک مشت دلار به همراه یک مربی خارجی یکطرفه فسخ قرارداد نکند و وی را ملزم به رعایت مفاد قرارداد کنیم.

به نظر می رسد با تجربه ای که مشحون در این زمینه دارد اگر دوباره مرتکب اشتباه شود برای وی گران تمام خواهد شد.

باید دید در روز های آتی مذاکرات مشحون و نناد به کجا می انجامد و پس از آن بهتر است قرارداد رسانه ای شود تا شک و شبهه ای به نوع قرارداد وارد نباشد. 

در این جلسه که حدود  2 ساعت به طول انجامید مقرر شد این مربی جهت در نظر گرفتن رده های سنی بسکتبال پایه از زیر 14 سال تا رده سنی امید کار خود را از روز اول ماه می 2017 مطابق با 11 اردیبهشت 1396 آغاز و طی فرآیندی دو ساله تا اول ماه می 2019 عهده دار این مسئولیت باشد.شایان ذکراست این قرار داد در صورت توافق مالی فی مابین در تاریخ فوق و با  تشکیل کمیته توسعه و حضور اعضای این کمیته با حضور نناد ترونیک و انتخاب دستیار و همچنین سایر شرایط حضور وی در ایران رسمیت پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار