مدیرعامل شیمیدر:

خانواده مشحون سرآمد پرخاشگری در بسکتبال هستند

امیرحسین صفرزاده گفت:ناظر بازی دیدار تیم های شیمیدر و دانشگاه آزاد سعی بر اخراج من از سالن بسکتبال آزادی را داشت.

ناظر بازی ما معلوم الحال بود/پرخاشگری های بسکتبال مختص خانواده مشحون است ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت بین 2 تیم بسکتبال شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد در تالار آزادی در هفته نخست از دور گروهی با نتیجه 76 بر 69 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید،اما این دیدار بدون حاشیه نبود.

چندی پیش،با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، صفرزاده مدیرعامل تیم شیمیدر به مدت 3 ماه محروم شد و بر همین اساس تمام بازی ها را از پشت نیمکت تماشا می کند.

حاشیه دیدار تیم های شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد
پس از پایان نیمه اول در کوارتر سوم رضا مشحون مدیر تیم های ملی به جایگاهی که صفرزاده،مدیرعامل تیم شیمیدر ایستاده بود اعتراض می کند و نظم بازی را به هم می زند.

امیرحسین صفرزاده درباره حاشیه های این دیدار،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:به علت محرومیت پشت نیمکت نزدیک جایگاه خبرنگاران ایستاده و بازی را تماشا می کردم.در اوایل کوارتر سوم فرامرز غفوری ناظر این مسابقه به جایگاهی که من ایستاده بودم اعتراض کرد،بلافاصله رضا مشحون که هیچ سمتی در بازی های لیگ برتر ندارد و تنها مدیر تیم های ملی است، با لحن ناشایست و فریادهای مکرر من را وادار به بیرون رفتن از سالن کرد.

مدیر تیم های ملی بهتر است قرارداد بائرمن را رسانه ای کند
صفرزاده ادامه داد:من از ابتدای مسابقه در آن جایگاه ایستاده بودم و فقط بازی را تماشا می کردم،اما ناظر بازی و رضا مشحون تازه از کوارتر سوم متوجه جایگاه من شدند و با بی احترامی سعی بر بیرون کردن من داشتند.من هم تا آخر بازی سالن را ترک نکردم.به نظرم رضا مشحون که مدیر تیم های ملی بسکتبال بهتر است به جای سرو صدا به پا کردن برود پیگیر قرارداد بائرمن باشد که این چنین پول ممکلت به تاراج نرود.

پرخاشگری های بسکتبال مختص خانواده مشحون است
مدیرعامل باشگاه شیمیدر بیان کرد:رضا مشحون در جایگاهی نیست که دخالت کند و جو سالن را متشنج کند به نظرم این نوع رفتارها و پرخاشگری ها تنها مختص خانواده مشحون است و در هیچ رشته ی ورزشی این مسائل اتفاق نمی افتد.

جایگاه ویژه در انحصار فدراسیون است
هندریک درغوکاسیان رئیس باشگاه شیمیدر در جایگاه تماشاچی ها و کنار بوقچی بازی را تماشا می کرد و رضا مشحون حتی از او دعوت نکرد تا به جایگاه ویژه برود و از آنجا بازی را تماشا کند.به نظرم این رفتارهای فدراسیون به هیچ عنوان قابل قبول نیست.اما آخر این اتفاقات و حواشی به ضرر ما تمام نمی شود زیرا که خدا جای حق نشسته است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار