کرمانشاه؛

رونق تجاری مناسب در مرز سومار

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت:شاهد یک رونق تجاری مناسب در مرز سومار هستیم و روزانه بیش از 200 کامیون کالا از این مرز مبادلاتی که در دولت تدبیر و امید گشایش یافته صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه از افزایش ساعات کار و فعالیت روزانه بازارچه سومار به منظور تسریع و تسهیل در روند کار خبرداد و افزود: تعداد 13 غرفه به منظور ایجاد تسهیلات رفاهی احداث و آماده راه اندازی شده و ایجاد زیرساخت های لازم در بخش های مختلف توسط دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه موضوع انتقال فیبر نوری از گیلان غرب به بازارچه سومارقطعی شده است، تصریح داشت: طرف عراقی هم زیرساخت لازم را فراهم نموده که امیدواریم با برنامه ریزی های بعمل آمده بتوانیم شاهد رونق بیشتر و بهتر صادرات کالاهای تولیدی بعنوان یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی باشیم.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری کرمانشاه ایجاد دفاتر کاری تجار فعال در بازارچه سومار را هم از اولویت های کاری اعلام نمود و تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دولت و وزارت کشور موضوع رسمی شدن مرز سومار و تردد مسافر از آن است.
 وی ادامه داد: موضوع تردد زوار در اربعین سال آینده از مرز سومار و خسروی در دستور کار قرارگرفته و مشاور عالی استاندار از  طرف دکتر رازانی ماموریت یافته تا اقدامات اولیه و تکمیل زیرساخت های لازم در این دو مرز به موقع صورت پذیرد.

انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار