احمدی: باشگاه پرسپولیس پی گیر شکایت ریزه اسپور است

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: طارمی و باشگاه پرسپولیس جداگانه پیگیر شکایت ریزه اسپور به فیفا هستند.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پرونده مهدی طارمی بیان کرد: فدراسیون فوتبال در جریان شکایت باشگاه ریزه اسپور از مهدی طارمی قرار دارد و باشگاه پرسپولیس و وکیل طارمی به طور جداگانه پیگیر این موضوع هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر باشگاه پرسپولیس و طارمی باید جوابگو باشند چرا که این باشگاه مدعی شده است که طارمی با ریزه اسپور قرارداد داشته و وی نمی تواند با پرسپولیس همکاری کند.

احمدی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس باید مدارک فسخ قرارداد طارمی را با ریزه اسپور ارائه دهد تا حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان با مشکل مواجه نشود.

وی عنوان کرد: در صورتی که طارمی فسخ قراردادش با ریزه اسپور را ارائه دهد برای باشگاه پرسپولیس و این بازیکن مشکلی ایجاد نمی شود.

احمدی در پایان درباره شکایت نیلسون کوریا از باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: از این موضوع خبری ندارم و در حال حاضر پیگیر پرونده طارمی هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
آقای رضاییان و طارمی با زدن پنالتی اخیر به شکل مسی،باعث شدن بیشتر رسانه ای بشن و ترک ها فهمیدن که چه اشتباهی کردن اینارو براحتی از دست دادن