برگزاری نخستین یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه در بوشهر

نخستین یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه با حضور مسئولان و مردم در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار شد.

برگزاری نخستین یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین گفت: برگزاری چنین یادواره ای با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناخت بهتر جامعه نسبت به آنان است.
وی بیان کرد: یادواره شهدا برای بازگویی دلاورمردی شهیدانی است که در راه وطن جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.
 
جمیری ادامه داد: یادواره های شهدا در حال تخصصی تر شدن است و بخشی مهم از این تخصصی تر شدن در حوزه های یادواره های شهدای آماد و پشتیبانی، مخابرات و اطلاعات است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر چند امروز پاسداران بازنشسته سپاه ادامه دهنده راه شهدا هستند ولی در نزد خود احساس یک عقب ماندگی از راه آناندارند و سعی می کنند با قرار گرفتن در جبهه مدافعان حرم این عقب ماندگی را جبران کنند.
 
سردار محسن شیرازی با اشاره به اینکه این انجمن با همت برخی از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه شکل گرفته است، افزود: اطلاعات سپاه بخشی مهم از این نیرواست که برای انجام ماموریت های مهم در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران ایفای نقش دارد.
 
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توطئه و کودتاهای زیادی با فعالیت چشمگیر اطلاعات سپاه نقش برآب شد که نشان از جایگاه مهم اطلاعات سپاه برای حفظ نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.