غرفه صنایع دستی نوروزی در همه شهرستان‌های استان بوشهر برپا شد

معاون صنایع دستی اداره کل صنایع دستی و میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: غرفه‌های صنایع دستی ویژه نوروز در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر برپا شده است.

غرفه صنایع دستی نوروزی در همه شهرستان‌های استان بوشهر برپا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امین بینش‌پژوه با بیان این که معرفی صنایع دستی یک استان یا منطقه معرفی آداب رسوم است چرا که صنایع دستی برگرفته از شیوه زندگی، وضعیت جغرافیایی و اعتقادات مردم است، افزود: کسب‌وکار در زمینه صنایع دستی امروز یک فرصت است که باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم از این فرصت به خوبی بهره‌مند شویم.

معاون صنایع دستی اداره کل صنایع دستی و میراث فرهنگی استان بوشهر بیان کرد: در راستای معرفی صنایع دستی استان و کمک به فعالان در این عرصه، غرفه‌های صنایع دستی نوروزی در تمامی شهرستان‌های استان برپا خواهد شد.

بینش پژوه با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات که اکنون در محل نمایشگاه های دائمی در حال برگزاری است تصریح کرد: این نمایشگاه با توجه به اینکه از ۲۳ استان کشور حضور دارند می‌تواند تبادل فرهنگ خوبی باشد.

معاون صنایع دستی اداره کل صنایع دستی و میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: همچنین دستگاه‌های اجرایی مانند بهزیستی، کمیته امداد، امور زندان و اداره تعاون که در زمینه صنایع دستی فعال هستند در این نمایشگاه غرفه دارند.

 انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.