همدانی : کی روش از فدراسیون فوتبال کولی گرفته است/ رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال غیر حرفه ای است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت : به نظرم نوع بستن قرارداد کی روش مشکل دارد و وی بە شدت از فدراسیون کولی می گیرد.

همدانی : کی روش از فدراسیون فوتبال کولی گرفته است / رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال غیر حرفه ای استستار همدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ; درباره حذف ملی پوشان پرسپولیس از تیم ملی اظهار کرد: البته باید دانست این حق سرمربی است که چه کسی در تیم ملی باشد و یا چه بازیکنی جایی در تیم ملی نداشته باشد، اما رفتار وی کاملا غیر حرفه ای بوده و جای هیچ گونە تـوجیهی ندارد.

وی در ادامه افزود: به نظرم نوع بستن قرارداد با کی روش اشتباه بوده فدراسیون قرارداد محکمی با وی منعقد نکرده و کی روش به شدت کولی می گیرد.

همدانی درباره گفته های کی روش مبنی بر استعفا دادن از تیم گفت: به نظرم کی روش با این گفتە ها شخصیتش را زیر سوال برده است و دیگر مردم و به خصوص فوتبال دوستان برای گفته های وی ارزشی قائل نمی شوند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد این کە هفته آینده کی روش سرمربی آفریقای جنوبی می شود تصریح کرد: البته بحث امروز و دیروز نیست، آقای کی روش از وقتی که وارد کشورمان شده صحبت از حضور در این کشور می کند، من سوالم این است تنها کشور آفریقای جنوبی خواهان حضور وی است؟

وی اضافه کرد: کی روش دست از اخلاق بچه گانه اش بر دارد و اگر خواستار سکانداری تیم ملی است که به کارش با صلابت ادامه دهد، باید گفت کی روش به تیم اعتبار نداده بلکه فوتبال ملی ما به کی روش اعتبار داده است.

همدانی یادآور شد: امیدوارم سرانجام تیم ملی فوتبال کشورمان به بهترین شیوه حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار