همدانی: امیدوارم آسمان استادیوم آزادی فردا آبی بماند

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم آسمان استادیوم آزادی فردا آبی بماند و استقلال برنده دربی باشد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تقابل دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: به نظر من با توجه به مهره هایی که هر دو تیم دارا هستند بازی حساس و خوبی را نظاره گر خواهیم بود. استقلال نیز با توجه به نتایج خوبی که در نیم فصل دوم کسب کرده از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: از طرفی تیم پرسپولیس نیز صدر جدول است و شرایط قابل قبولی دارد و فکر می کنم یکی از دربی های تاریخی در سال های اخیر را نظاره گر باشیم. امیدوارم هر دو تیم در زمین بازی وارد حاشیه نشوند و بتوانند با تمرکز بالا بازی دیدنی را رقم بزنند.

همدانی افزود: خط هافبک هر دو تیم تعیین کننده بازی فردا است.هر دو تیم خط هافبک خوبی دارند اما تیم پرسپولیس به دلیل نبود کمال کامیابی نیا ضرر کرد که به این ترتیب استقلال باید از این موقعیت استفاده کند. دیدار فردا تقابل قدرت و تکنیک است و به نظر من هر تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد برنده دربی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم آسمان استادیوم آزادی فردا آبی بماند. فکر می کنم شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است و روند رو به رشد استقلال این نوید را می دهد که برنده دربی فردا باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار