برجلو دوره‌های عملی مربیگری را در سایپا دنبال می‌کند

حاجیلو: هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد برنده دربی است

سرپرست تیم سایپا گفت:شک ندارم جوانان استقلال برای بازی فردا انگیزه و تمرکز مناسبی دارند و از همین حربه برای ضربه زدن به حریف استفاده می‌کنند.

حاجیلو:برجلو دوره‌های عملی مربیگری را در سایپا دنبال می‌کند/هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد برنده دربی می‌شوداصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اضافه شدن کاظم برجلو به کادر فنی تیم فوتبال سایپا تهران تصریح کرد: برجلو از لحاظ فنی و اخلاقی جزء پیشکسوت های ممتاز باشگاه سایپا است و به همین دلیل خوشحالیم که می‌تواند مدتی در کنار ما باشد.

وی افزود: برجلو به تازگی دوره‌های تئوری مربیگری را پشت سر گذاشته و در صحبت با حسین فرکی از سرمربی سایپا در خواست کرد تا مدتی در تمرینات تیم ما شرکت کند. خوشبختانه فرکی هم به گرمی از این موضوع استقبال کرد.

حاجیلو درباره اینکه آیا باشگاه سایپا برای برجلو درخواست صدور کارت مربیگری در لیگ برتر می‌کند یا خیر گفت: با توجه به تکمیل بودن کادر فنی سایپا تا پایان لیگ شانزدهم نمی‌توانیم از سازمان لیگ چنین درخواستی داشته باشیم. برجلو در تمرینات و جلسات آنالیز ما شرکت می‌کند تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

پیشکسوت تیم استقلال تهران در مورد دربی84 پایتخت اظهار داشت: با توجه به پیروزی‌های اخیر استقلال شخصیت تیمی شاگردان علیرضا منصوریان تا حد بسیار زیادی افزایش یافته و پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم دارد. شک ندارم جوانان استقلال برای بازی فردا انگیزه و تمرکز مناسبی دارند و از همین حربه برای ضربه زدن به حریف استفاده می‌کنند. البته باید بگویم شرایط دربی با بازی‌های قبلی دو تیم در لیگ شانزدهم متفاوت است و هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد برنده این بازی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.