درخشان: اقدامات خودسرانه کی‌روش به تیم ملی ضربه می‌زند/ فدراسیون فوتبال از پس کی‌روش بر نمی‌آید

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اقدامات خودسرانه کی روش به تیم ملی ضربه می زند و کسی هم نمی تواند در برابر او ایستادگی کند.

درخشان: اقدامات خودسرانه کی روش به تیم ملی ضربه می زند/ فدراسیون فوتبال از پس کی روش بر نمی آیدحمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد تصمیم کارلوس کی روش برای دعوت نکردن ملی پوشان پرسپولیس به اردوی تیم ملی پیش از دیدار با قطر و چین در قابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: این اقدام کی روش به هیچ وجه به سود تیم ملی نیست اما متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال تا حدی به وی اختیار داده اند که هر کاری دلش بخواهد انجام می دهد و کسی هم نمی تواند جلویش را بگیرد.

وی درمورد کنار گذاشته شدن مربیان ایرانی از تیم ملی اظهار داشت: این حرکت کی روش توهین به فوتبال ایران و مربیان کشورمان است. دیدید که وی خیلی راحت دستور اخراج مربیان ایرانی تیم ملی را از اردوی دبی صادر کرد و برای این کار به هیچ مسئولی هم توضیحی نداد.

*فدراسیون فوتبال از پس کی روش برنمی آید

درخشان افزود: کی روش باید نگران عواقب دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم ملی باشد و شک نکنید این تصمیم، نتایج خوبی هم ندارد. البته اگر سرمربی تیم ملی واقعا قصد انجام چنین کاری را داشته باشد، فدراسیون فوتبال به هیچ وجه نمی تواند با این تصمیم مخالفت کند.

وی در مورد تاثیر حواشی اخیر در نتایج تیم ملی بیان داشت: شک نکنید این مسائل به تیم ملی ضربه می زند اما امیدوارم فدراسیون فوتبال تدبیری به خرج دهد تا حواشی را از اردوی این تیم دور کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره لجاجت کی روش و برانکو ایوانکوویچ نیز خاطر نشان کرد: اصلا نگاه نمی کنم که کی روش با سرمربی پرسپولیس لج کرده بلکه نگاهم ملی است. تمام اهالی فوتبال علاقه دارند در راه صعود تیم ملی به جام جهانی، به این تیم کمک کنند اما برخی مواقع اقدام های شخصی سرمربی تیم ملی، تنها به ایجاد حاشیه منجر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
tanaz
۱۹:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
میخام دعوت نکنه صد سال .... قرمز و ابی وسبر
Germany
reza
۲۲:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
آقایه درخشان برو ........... تو در حدی نیستی که آدم بخواد واست دلیل و برهان بیاره بازم ................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
نه لابد می خوای تو رو بکنن سرمربی تیم ملی؟؟؟؟
که ..........
آخرین اخبار