وادی: اشتباهات فردی کار دستمان دارد/ خسته بودیم

پاسور تیم والیبال سایپا تهران گفت: در دیدار مقابل سایپا اشتباهات فردی کار دستمان داد در غیر این صورت می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

وادی: اشتباهات فردی کار دستمان دارد/ خسته بودیممحمد طاهر وادی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم سایپا مقابل بانک سرمایه در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: می‌دانستیم کار دشواری پیش رو داریم. در این که تیم بانک سرمایه بهترین تیم مسابقات است شکی نیست اما ما هم انگیزه زیادی داشتیم و تمام تلاش خود را کردیم که برنده این مسابقه شویم.

وی ادامه داد: ما در دقایق زیادی از مسابقه نسبت به بانک سرمایه برتر بودیم اما برخی اشتباهات فردی منجر شد در دقایق حساس نتیجه را به حریف واگذار کنیم  و حتی در ست‌هایی که چند پوئن از بانک سرمایه پیش بودیم نتیجه را واگذار کردیم.

پاسور تیم والیبال سایپا اظهار داشت: ما نسبت به حریف خسته‌تر بودیم. از روز یکشنبه تا امروز فرصت زیادی برای آماده‌سازی  نداشتیم. بازیکنان از لحاظ فیزیکی کمی خسته بودند. با تمام این تفاسیر به اعتقاد من عملکرد تیم ما بسیار خوب بود و در مقایسه با دو دیداری که در مرحله دوره‌ای مقابل بانک سرمایه برگزار کرده بودیم نمایش بسیار بهتری داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار