کارخانه: بازی سختی را بردیم/ برخی بازیکنان در اندازه خود نبودند

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازی با سایپا یکی از سخت‌ترین مسابقات ما در طول لیگ برتر بود که توانستیم آن را ببریم.

کارخانه: بازی سختی را بردیم/ برخی بازیکنان در اندازه خود نبودندمصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سایپا در نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: باید اعتراف کنم که این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات ما در طول رقابت‌های لیگ برتر بود، البته ما در هر 2  بازی مرحله گروهی این تیم را با اختلاف زیاد شکست داده بودیم اما آن‌ها در این مسابقه فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: بازیکنان سایپا در این مسابقه  سرویس‌هایی خوبی زدند که البته ریسک آن زیا بود و در خیلی از صحنه‌های مسابقات دریافت‌های بازیکنان ما را دچار مشکل کرد. برخی بازیکنان ما در حد و اندازه‌هایی که توقع داشتیم ظاهر نشدند.

کارخانه با اشاره به اینکه در دیدار مهمی به پیروزی رسیده است، گفت: در شرایط بسیار سختی بازی کردیم و خوان بزرگی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم پیروزی‌های خود را ادامه دهیم تا این پیروزی‌ها ما را به فینال رسانده و در نهایت به قهرمانی برساند.

وی خاطر نشان کرد: از امروز تا یکشنبه که باید در بازی دوم مقابل سایپا صف آرایی کنیم تمام تمرکزمان روی رفع نقاط ضعفمان خواهد بود. تیم ما امروز خطاهایی داشت که نباید در بازی دوم آن‌ها را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار