زاهدان؛

احتمال جاری شدن روان آب در سیستان وبلوچستان

کارشناس هواشناسی از جاری شدن روان آب در سیستان وبلوچستان خبرداد.

احتمال جاری شدن روان آب در سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت:  روز جمعه در برخی نقاط نواحی مرکزی و روز شنبه در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.

آزاد منش کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی با تقویت جریانات مرطوب جنوبی و فعالیت سامانه بارشی از پنجشنبه شب تا یکشنبه هفته آینده به تناوب در سطح استان شرایط برای رگبار ملایم تا متوسط باران، گاهی رعد و برق و وزش باد مهیاست.

آزادمنش  ادامه داد: در این مدت تمرکز بارش ها در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، ایرانشهر، دلگان، بزمان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، سراوان، سیب و سوران و مهرستان است.

وی تصریح کرد: روز جمعه در برخی نقاط نواحی مرکزی و روز شنبه در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین روز جمعه وزش باد شدید در زاهدان و دیگر نقاط نواحی مرکزی استان از سمت جنوب غرب با سرعت حدود 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود که سبب گرد و خاک و افزایش دمای شبانه خواهد شد.

وی گفت: زاهدان در شبانه روز گذشته با حداقل منفی 2 درجه و راسک مرکز سرباز با حداکثر 27 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار