دبیر سازمان لیگ برتر تکواندو:

قوانین جدید در کیفیت لیگ برتر تکواندو تاثیر گذاشت

مهدی مبارکی گفت: قوانین جدید فدراسیون جهانی را در لیگ برتر امسال اجرا کردیم و به همین علت شاهد لیگ متفاوتی بودیم.

دبیر سازمان لیگ برتر تکواندو: قوانین جدید در کیفیت لیگ برتر تکواندو تاثیر گذاشتمهدی مبارکی در گفتگو خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: لیگ امسال با حضور هشت تیم برگزار شد و تمام قوانینی جدید فدراسیون جهانی در این دوره از رقابت ها اعمال شد و شاهد بازی های بسیار خوبی از ورزشکاران بودیم.

وی ادامه داد: هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر مردان را پشت سر گذاشتیم و وضعیت تیم قهرمان مشخص شد و 23 اسفند نیز در مراسم اختتامیه لیگ وضعیت سایر تیم ها در جدول مشخص می شود.

مبارکی تصریح کرد: برای نخستین بار بود که تا هفته های پایانی وضعیت تیم قهرمان مشخص نبود و بازی ها با حساسیت زیادی پیگیری می شد و این نشان از پیشرفت فنی تیم های حاضر در لیگ دارد که پشتوانه خوبی را برای تیم های ملی رقم می زند.

وی افزود: در حال حاضر لیگ دسته یک در بخش جوانان و بزرگسالان نیز در حال پیگیری است و در پایان تیم هایی که در مکان اول و دوم جدول قرار بگیرند به لیگ برتر راه پیدا می کنند.
مبارکی درباره وضعیت تیم های ملی گفت: در حال حاضر کمیته فنی فدراسیون کادرفنی تیم های ملی را مشخص کرده و امیدواریم با همدلی و کمک سایر مربیان قهرمانی مسابقات جهانی، کشورهای اسلامی و یونیورسیاد را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: 11 اسفند ماه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود و پس از آن اردوها را آغاز می کنیم تا با قدرات وارد رقابت ها شویم و به تمام حاشیه ها پایان دهیم.

دبیر سازمان لیگ برتر تکواندودر پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا لیگ برتر در سطح بالایی برگزار شود تا پشتوانه خوبی برای تیم های ملی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.