سلطانی: ثابت کردیم جزو قدرت های لیگ تکواندو هستیم

سرمربی تیم تکواندو پاس قوامین گفت:تمام تلاشمان را کردیم که جزو سه تیم برتر لیگ تکواندو قرار بگیریم.

سلطانی: ثابت کردیم جزو قدرت های لیگ تکواندو هستیممرتضی سلطانی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در ابتدای لیگ کمتر کسی تصور می کرد که تیم پاس قوامین بتواند جزو تیم های مدعی برای کسب سکوهای قهرمانی باشد اما تکواندوکاران تیمم با تلاش توانستند جزو سه تیم برتر لیگ باشند.

وی ادامه داد: در هفته آینده با تیم قدرتمند شهرداری ورامین به رقابت می پردازیم و امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب جایگاه مان در رده سوم جدول حفظ کنیم و از سکوداران این لیگ باشیم.

سلطانی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: تیم ما تکواندوکارانی دارد که می توانند از شانس های حضور در تیم ملی باشند و به همین جهت روز یازدهم اسفند در رقابت های انتخابی شرکت می کنیم و امیدوارم صادق دهقانی،سروش احمدی و محمد صفایی راهی تیم ملی شوند.

وی عنوان کرد: لیگ خوبی را از نظر سطح فنی پشت سر گذاشتیم و اکنون تمام مربیان باید با همدلی و با حمایت فدراسیون به تیم های ملی کمک کنند تا در رقابت های کشورهای اسلامی و جهانی کره جنوبی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم پاس قوامین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به لیگ برتر امسال می توانیم به وضعیت تیم های ملی امیدوار باشیم چرا که ورزشکاران خوبی در این دوره حضور داشتند که می توانند تیم ملی را به روزهای اوج خود برگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.