خلیفه: انصراف از سرمربیگری تیم ملی دانشجویان را تکذیب می کنم

سرمربی تیم ملی تکواندوی دانشجویان گفت: من از سرمربیگری تیم ملی دانشجویان انصراف ندادم و متاسفانه برخی هنوز هم به دنبال حاشیه هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید نعمت خلیفه که در لیگ برتر تکواندوی مردان هدایت تیم صدر نشین دانشگاه آزاد را برعهده دارد در حالی به عنوان هدایتگر تیم ملی دانشجویان انتخاب شد که عملکرد موفق وی در تیم دانشگاه آزاد و همچنین کسب عناوین قهرمانی همراه با تیم های ملی باعث شد که وی در کنار فریبرز عسکری از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی بزرگسالان محسوب شود. 

بر همین اساس در نخستین جلسه شورای فنی نام این سرمربی در کنار 5 گزینه دیگر به کمیته فنی فدراسیون برای انتخاب سکان دار تیم های ملی بزرگسالان و دانشجویان معرفی شد و در نهایت این کمیته تصمیم گرفت همانند گذشته هدایت تیم ملی دانشجویان را بر عهده سید نعمت خلیفه قرار دهد.

اما طی روزهای گذشته صحبتی مبنی بر انصراف خلیفه از سمت سرمربیگری تیم ملی دانشجویان در رسانه ها منتشر شد و به همین منظور به گفتگو با وی پرداختیم:

نعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از اینکه کمیته فنی من را به عنوان سرمربی تیم ملی دانشجویان انتخاب کرد از این موضوع استقبال کردم و تمام تلاشم را برای موفقیت تکواندوی کشورم انجام می دهم.

وی در خصوص انصرافش از سرمربیگری تیم ملی دانشجویان افزود: من 7 بار با تیم ملی دانشجویان عنوان قهرمانی جهان را کسب کردم و خودم نیز هدایت تیم ملی دانسجویان را دوست دارم و موضوع انصرافم را تکذیب می کنم و از دوستان می خواهم که برای حل مشکلات خود سرمربی های تیم ملی را به حاشیه نبرند و اجازه بدهند که در آرامش به تمریناتمان بپردازیم.

خلیفه درباره برنامه خود برای هدایت تیم ملی عنوان کرد: مسابقات دانشجویان بعد از رقابت های کشورهای اسلامی و جهانی کره جنوبی برگزار می شود که بر همین اساس درمسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان حضورخواهم داشت و نفراتی که شرایط لازم  را داشته باشند به تیم دعوت می کنم.

وی تصریح کرد: نفرات شرکت کننده در رقابت های آزاد و نیز افراد منتخب دانشگاه ها به تیم ملی دعوت می شوند تا در اردوها ترکیب اصلی را مشخص کنیم.

خلیفه ادامه داد: مسابقات دانشجویان جهان از مهمترین رویدادهای تکواندو است و تمام تیم های بزرگ در این مسابقات حضور دارند. تیم ملی ما در دوره قبل موفق به کسب مدال طلا شد که امیدوارم در این دوره با یک برنامه ریزی مناسب بتوانیم تعداد مدال هایمان را افزایش دهیم.ما شناخت کافی از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها داریم و امیدوارم با یک آنالیز مناسب هشتمین عنوان قهرمانی را تکرار کنیم.

وی درباره وضعیت تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر گفت: در حال حاضر توانستیم با پیروزی در هفته ششم لیگ قهرمانی خود را در قطعی کنیم و بازی ما در هفته آخر تشریفاتی خواهد بود.سطح فنی مسابقات لیگ بالا است چرا که تا این هفته تیم قهرمان مشخص نبود و این نشان دهنده پیشرفت تکواندو در لیگ کشور است.

سرمربی تیم ملی دانشجوایان در پایان خاطر نشان کرد: برای تمام سرمربیانی که هدایت تیم های ملی را در رده های مختلف بر عهده دارند آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تکواندوی ایران باز هم در اوج بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.