بجنورد؛

جذب بانوی مددجو در موسسات دولتی وغیر دولتی

امسال 203 نفر از زنان سرپرست خانوار استان و همچنین دختران مددجوی تحت حمایت دارای تخصص در موسسات دولتی و غیر دولتی جذب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنوردعلیرضا مرادی معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی امسال 251 نفر از مددجویان از طریق کاریابی، اشتغال زایی شده که 203 نفر از این افراد را زنان سرپرست خانوار و فرزندان دختر تحت حمایت و دارای تخصص شامل می شود.

مرادی افزود: برای به کارگیری این افراد ضمن انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات و شرکت‌ها بسته‌های تشویقی برای موسسات کاریابی و همچنین کارفرمایانی که نسبت به اشتغال مددجویان کمیته امداد اقدام کنند، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مشوق هایی که برای ایجاد اشتغال برای مددجویان و افراد تحت حمایت کمیته امداد منظور شده است ، گفت: بسته های تشویقی شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و حق الزحمه کاریابی است که علاوه بر آموزش های مهارتی به متقاضیان ارائه می شود.

مرادی گفت: ارتباط مستقیم با کارفرما، اجرای طرح های خودکفایی اعضای خانوار مددجو،خوداظهاری مددجو، شرکت های خدماتی و طرح های کارآفرینی از انواع اقدامات و فعالیت های اشتغال در طرح های کاریابی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.