بجنورد؛

ایجاد هزار و 200 طرح اشتغال پایدار برای مددجویان

هزار و 248 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امدام خراسان شمالی ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنوردعباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت :حدود 18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در 10 ماهه امسال به مددجویان کمیته پرداخت شد که با اعطای این تسهیلات برای هزار و 248 نفر فرصت شغلی پایدار ایجاد شد.

اهرابی افزود: امسال برای توانمندسازی مددجویان بیش از 16 میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی و امدادی برای طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت شد که بیش ازچهارمیلیارد تومان آن از محل امداد و 12میلیارد ریال نیز از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها هزینه شده است.

وی افزود: در 10 ماهه امسال سه طرح دیگر هم از محل صندوق توسعه ملی و 24 طرح هم از محل تلفیقی با اعتبار 111 میلیون تومان راه اندازی شده است.

مدیر کل کمیته امدادخراسان شمالی اظهار کرد: برای دستیابی به این هدف کمیته امداد آموزش‌های لازم مهارت‌آموزی را متناسب بااستعدادهای درونی هر مددجو را به آن‌ها ارائه می‌دهد تا پس از اخذ گواهی فنی و حرفه‌ای به متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شود.

اهرابی با اشاره به اینکه در طول سال جاری 11 هزار و500 مورد نظارت بر روی طرح های اشتغال این نهاد انجام شده است افزود:. تسهیلات پرداختی کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی در بخش‌های خدمات، دامپروری، کشاورزی، شیلات و صنایع‌دستی به مددجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.