قم؛

مشکل در واحدهای تولیدی مشکل سازی برای بازار فروش

مشکل بازار فروش عمده مشکل واحدهای تولیدی استان است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اقدامات استان در حمایت از واحدهای تولیدی استان گفت: طی سال جاری پایش بیش از 2 هزار واحد صنعتی باهدف احصا مشکلات واحدهای تولیدی استان صورت گرفت. علت این مشکل این است که هنوز باور به کالای خارجی دارند،استقبال مردم از کالای داخلی کم شده است و در بحث بازاریابی و تبلیغات واحدهای تولیدی ضعف شدیدی در جامعه دارند.
 
ذاکری واردات بی‌رویه، کالای قاچاق در حجم زیاد،مقررات مزاحم و خدمات پس از فروش نامناسب از مهم‌ترین مشکلات اجرایی بخش تولید استان نام برد و افزود: علت اصلی نداشتن بازار فروش است.
 
وی در ادامه راهکاری هم برای هرچه بهتر خرید کردن کالای داخلی اعلام کرد و گفت: برای ترغیب مردم به کالای داخلی گسترش فرهنگ خدمات پس از فروش اقدام مناسبی است که باید از سوی واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد.و ترغیب واحدهای صنعتی به جذب حداکثری مشتریان با استفاده از خدمات پس از فروش،‌ همچنین نظارت بر خدمات پس از فروش توسط سازمان استاندارد اقدامات مؤثر در راستای جلب نظر مشتری به تولید داخلی است.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.