قم؛

کشف 18 میلیارد تومان انواع کالاي قاچاق در استان قم

فرمانده انتظامي استان از کشف انواع کالاي قاچاق طي سال جاری و اسفند ماه 1395 در استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار  مجتبایی گفت: پليس استان در اسفند ماه سال 1395، با تلاش شبانه روزي چندین دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کردند.
 
وي افزود:در سال 95 با تلاش مأموران انتظامی کالای قاچاق با ارزش 18 میلیارد تومان در20 قلم نظیر نخ سيگار، پارچه، چاي، لوازم صوتي و تصويري، لوازم خانگي،  لوازم خودرويي، لوازم آرايشي،برنج،مواد نفتی، تجهیزات ماهوارای ، البسه و مواد غذایی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی قم با تاکید بر مبارزه بیش از پیش و قاطع دستگاه‌های مرتبط و مسئول در امر قاچاق کالا خاطرنشان کرد: اکثر افراد دستگیر در  مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان غیر بومی هستند و این به خاطر قرار گرفتن قم در محور مواصلاتی 17 استان کشور است.
 
فرمانده انتظامی سردار مجتبایی کالای قاچاق را براي کشور و استان خطر بزرگ امنيتي و اقتصادي دانست و تصريح کرد: تمام ملت ایران و همشهریان قمی بايد با اين پديده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوريت هاي پليس 110 تماس بگيرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار