کرمانشاه؛

گفتمان سازی مهمترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی

سومین جلسه هم اندیشی کمیته گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جلسه هماهنگی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با حضور صدراله بابلی معاون اداری و مالی و اعضاء کمیته در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه بابلی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای قوام بخشیدن به اقتصاد کشور است ، که اگر بستر لازم آن در جامعه فراهم شود می توان امیدوار بود که جامعه رو به توسعه گام بردارد.
وی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی بیش از هر چیز نیازمند مولفه های فرهنکی و گفتمان سازی است و بدون گفتمان سازی امکان تحقق آن وجود ندارد.
بابلی تصریح کرد : باید به اقتصاد مقاومتی نگاهی بلند مدت داشت و انتظار نداشت بسترهای آن ظرف مدت کوتاهی تحقق پیدا کند بلکه این موضوع نیازمند آن است که ابتدا مولفه های گفتمانی آن در جامعه محقق شود.
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : اگر مردم امروز به این باور برسند که بهترین راه حل توسعه و رفاه جامعه در استفاده از کالاهای داخلی و پرهیز از قاچاق کالا می باشد بدون شک بخشی از شعار سال محقق خواهد شد و این  موضوع تنها منوط به گفتمان سازی توسط حوزه رسانه و هنر است .
در ادامه این جلسه خسرو تمری مسئول کمیته گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی گزارشی از فعالیت های کمیته و برنامه های در دست اقدام اداه کل ارائه داد.
وی برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی ، برگزاری جشنواره پوستر اقتصاد مقاومتی ، انتخاب برترین رسانه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار