با تساوی در برابر خیبر خرم آباد؛

پارس جم همچنان مدعی باقی ماند

هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول برگزار شد و پارس جنوبی جم یک امتیاز شیرین خارج از خانه در برابر اکسین البرز گرفت.

پارس جم همچنان مدعی باقی ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نیمه اول این بازی با حملات پارس جم شروع شد. در دقیقه 9 بازی بابامحمدی، مهاجم پارس جم با دروازه‌بان اکسین تک به تک شد که در این جدال دروازه‌بان اکسین بهتر عمل کرد و توپ را دفع کرد. دو دقیقه بعد از این موقعیت، فرشاد محمدی بازیکن پارس جم با عبور از دو بازیکن اوکسین، پاس عرضی خود را انداخت که این تو پاز همه عبور کرد ولی در سمت چپ توپ به میثم تیموری از پارس جم رسید که این شوت را دروازه‌بان اکسین دفع کرد و پارس جم از زدن گل در دقایق ابتدایی بازی محروم شد. 

در ادامه این تیم اکسین بود که بازی را در دست گرفت و شوت بازیکن این تیم به زیبایی توسط داوود نوشی سوفیانی دفع شد. در دقیقه 45 یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه نصیب بازیکن پارس جم بود که آنها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند. 

نیمه دوم باز هم با حملات پارس جم شروع شد. در دقیقه 46 این بازی، سانتر ارسالی از سمت راست زمین اکسین، به حمید غلامی رسید و ضربه سر او با اختلاف زیاد به بیرون رفت. پس از این موقعیت تیم اکسین چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه پارس به وجود آورد. 

در یکی از این موقعیت‌ها ضربه فنی امیر میربزرگی را داوود نوشی سوفیانی به زیبایی دفع کرد. در دقیقه 54، روی اوتی ارسالی از سمت راست چپ زمین پارس، توپ به مسیح زاهدی رسید که توپ او به مدافعان برخورد کرد و در ادامه این موقعیت، میرجواد از اکسین ضربه‌اش را به مدافعان پارس جم زد و در نهایت این توپ به وسیله مدافعان پارس دور شد. 

در ادامه بازیکن پارس روی توپ ارسالی از سمت چپ دروازه اکسین، روی خط دروازه نتوانست توپ را وارد دروازه کند و به‌طرز عجیبی مثل یک مدافع توپ را از دروازه بیرون کشید. در دقیقه 68، ضربه قیچی برگردان میرجواد از اکسین با اختلاف کم از کنار دروازه پارس جم به بیرون رفت.

در دقیقه 74، ضربه زیبای بازیکن پارس را دروازه‌بان‌ اکسین روی خط دروازه در می‌آورد و توپ به کرنر می‌رود. در ادامه این بازی فشار دو تیم روی دروازه حریف نتیجه‌ای در بر نداشت این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا پارس فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

پارس جنوبی جم با این تساوی و یک بازی کمتر 41 امتیازی شد و در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.