قزوین؛

تیم دانشگاه آزاد قزوین یکی از تیمهای برتر پروژه ی چالش جهانی ال جی

تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مرحله اول رویداد جهانی چالش جهانی ال جی به عنوان یکی از سی تیم برگزیده شناخته شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ تیم دانشجویی ریواس که اعضای آن سه دانشجوی مقطع کارشناسی و یک دانشجوی کارشناسی ارشد است با ارائه یک پروپوزال با موضوع بررسی راهکارهای افزایش توان و زیر ساخت جهت ایجاد نیروگاه انرژی های تجدید پذیر خورشیدی و بادی با مقیاسهای مختلف در ایران توانست بعنوان یکی از تیمهای برتر این رویداد جهانی شناخته شود .

رضا قوامی پور ، ابراهیم حاجتی پیشه وری ، پدرام سالخورده ضیابری و مهدی محمد زاده از اعضای تیم ریواس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هستند که طرح تحقیقاتی آن ها جز ۳۰ طرح برتر تحقیقاتی کشور قرار گرفته است .

قرار است  ۵ تیم برگزیده نهایی این رویداد برای سفر تحقیقاتی ۱۴ روزه باحمایت مالی شرکت ال جی به کشور چین  بروند و در زمینه انرژی های پاک مطالعه و تحقیق کنند .

تیمهایی که در این فرصت مطالعاتی شرکت می کنند ، پایان سفر گزارشی از نتایج تحقیقات خود را ارائه می دهند .

دانشجویان در سفر تحقیقاتی پروژه ی چالش جهانی ال جی می توانند در زمینه های علوم طبیعی ، فناوری اطلاعات ، اقتصاد و مدیریت ، علوم انسانی، اجتماعی ، فرهنگ و هنر تحقیق و پژوهش کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.