قزوین؛

تاکید بر تبدیل قزوین به مقصد گردشگری

استاندار قزوین گفت: مسئولان باید قزوین را از یک معبر یه یک مقصد گردشگری تبدیل کنند .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی درجلسه ستاد خدمات سفر استان با اشاره به روند رو به رشد گردشگری دراستان از مسئولان خواست ضمن تلاش برای تبدیل قزوین به مقصد گردشگری نوروزی متفاوت را برای گردشگران رقم بزنند.

همتی دراین جلسه که کمیته های مختلف ستاد اجرای خدمات سفر حضور داشتند، به اعضای این ستاد گوشزد کرد که شهر را به فراخور نوروز با کمک مردم زیبا کنند و با شاخه گل به استقبال مسافران بروند.

همتی، همچنین آمادگی مسئولان برای مقابله با بارندگی و حوادث احتمالی در ایام نوروز را خواستار شد.

دبیرستاد خدمات سفراستان هم دراین جلسه ازآمادگی این ستاد درایام نوروز سخن گفت و از برپایی آیین های مختلفی مثل نوروز خوانی ، کوسه گلین و سمنو پزان دراین ایام خبر داد.

محمد علی حضرتی ها، از صاحبان آپارتمان های خالی هم خواست با تغییر کاربری رایگان آن را به هتل آپارتمان تبدیل کرده و در اختیار گردشگران قرار دهند.

وی با اشاره به حضور دو میلیون مسافر که سال گذشته از قزوین بازدید کردند، اظهار امیدواری کرد که امسال گردشگران بیشتری از جاذبه های تاریخی و طبیعی قزوین بازدید کنند.

معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت :  این مرکز برای معرفی اماکن تاریخی، جاذبه های دیدنی، آداب و رسوم مردم مناطق مختلف استان و ارتباط با دستگاه های خدمات رسان استان آمادگی دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.